Zmiany wprowadzono z powodu: Dopisanie pracownika obsługi
Struktura organizacyjna
Wprowadzony zarządzeniem nr 23/14 Dyrektora CDN w Koninie z dnia 15.10.2014.
Zobacz/pobierz regulamin organizacyjny (pdf)
Działalnością Centrum kieruje dyrektor – Jarosław Jankowski;
a ponadto w skład kierownictwa wchodzą:
- wicedyrektor – Anna Chudzińska;
- wicedyrektor – Dariusz Młynarczyk;
- kierownicy pracowni;
- kierownik działu – Marek Rogala;
- główny księgowy – Mirosława Kozielska.
W pracowni zatrudnieni są:
- Aleksandra Czaplicka-Wojtas – nauczyciel konsultant, kierownik pracowni;
- Zbigniew Budny – nauczyciel konsultant;
- Wioletta Poturała – nauczyciel konsultant.
Do zadań pracowni należy:
- wspomaganie doradców metodycznych w tworzeniu i unowocześnianiu warsztatu pracy oraz w ich rozwoju zawodowym,
- organizowanie we współpracy z Pracownią Kształcenia Ustawicznego specjalistycznych kursów, konferencji i seminariów dla doradców metodycznych,
- diagnozowanie stanu kwalifikacji nauczycieli, kadry kierowniczej publicznych i niepublicznych szkół i placówek oświatowych oraz określanie potrzeb w zakresie dokształcania i doskonalenia,
- diagnozowanie potrzeb edukacyjnych doradców i konsultantów,
- gromadzenie, opracowywanie i upowszechnianie informacji pedagogicznej, wymiana doświadczeń z zakresu funkcjonowania systemu oświatowego z wykorzystaniem do tego technologii informatycznej,
- prezentacja i udostępnianie zainteresowanym osobom programów nauczania, podręczników szkolnych, środków dydaktycznych i innych materiałów edukacyjnych,
- prowadzenie działalności wydawniczej wspierającej wdrażanie reformy systemu edukacji oraz upowszechniającej wartościowe doświadczenia edukacyjne, recenzowanie materiałów szkoleniowych,
- współpraca z wydawnictwami edukacyjnymi w kraju i województwie ze szczególnym uwzględnieniem ośrodków doskonalenia nauczycieli,
- współpraca z instytucjami prowadzącymi działalność na rzecz rozwoju oświaty,
- promocja Centrum i jego działalności,
- prowadzenie Biblioteczki Centrum,
- wydawanie pisma publicystyczno-informacyjnego "Koniński Kurier Oświatowy", promocja własnych wydawnictw edukacyjnych,
- realizacja zadań na podstawie porozumień z Wielkopolskim Kuratorem Oświaty w zakresie m.in. diagnozowania pracy szkół, opracowywania opinii i ekspertyz merytorycznych.
W skład pracowni wchodzą:
- Aldona Olesiak – nauczyciel konsultant, kierownik pracowni;
- Barbara Jaworowicz – nauczyciel konsultant;
- Krzysztof Krakowski – nauczyciel konsultant;
- Agnieszka Piekarska – nauczyciel konsultant.
Do zadań pracowni należy:
- zorganizowanie nauczycieli konsultantów w zespoły zadaniowe lub problemowe pracujące nad wskazanymi zadaniami,
- planowanie, organizowanie i prowadzenie zgodnie z ustalonymi potrzebami wspomagania procesowego szkół i placówek,
- diagnozowanie potrzeb szkół w zakresie projektów,
- planowanie, organizowanie i prowadzenie projektów i programów edukacyjnych, w tym projektów z wykorzystaniem m.in. środków Unii Europejskiej,
- koordynowanie realizacji grantów edukacyjnych w Centrum,
- realizacja zadań edukacyjnych zleconych przez szkoły, placówki oświatowe, samorządy lokalne i inne instytucje oświatowe,
- organizowanie współpracy i wymiany doświadczeń między szkołami, placówkami oświatowymi, zespołami nauczycieli i dyrektorów,
- planowanie, przygotowywanie i organizowanie form kształcenia ustawicznego dla oświatowej kadry kierowniczej,
- inicjowanie współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego oraz organizacjami non-profit,
- dokumentowanie działalności dydaktycznej,
- inne działania wskazane przez dyrektora Centrum.
W pracowni zatrudnieni są:
- Lidia Kantek – nauczyciel konsultant, kierownik pracowni;
- Agnieszka Szymczak – nauczyciel konsultant;
- Dorota Wrzesińska – nauczyciel konsultant;
- Małgorzata Pogodska – nauczyciel konsultant;
- Mariusz Kordylewski – nauczyciel konsultant.
Do zadań pracowni należy:
- programowanie i organizowanie zgodnie z ustalonymi potrzebami na dany rok szkolny specjalistycznych kursów, konferencji i seminariów dla nauczycieli oraz kadry kierowniczej publicznych i niepublicznych szkół i placówek oświatowych,
- prowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla nauczycieli umożliwiających ich rozwój merytoryczny oraz awans zawodowy,
- udział w doskonaleniu nauczycieli doradców w porozumieniu z Pracownią Doradztwa,
- realizacja zadań edukacyjnych zleconych przez szkoły, placówki oświatowe, samorządy lokalne i inne instytucje oświatowe,
- planowanie, przygotowanie programowe form kształcenia ustawicznego nauczycieli oraz zapewnienie kadry pedagogicznej, w tym kierowniczej kursów kwalifikacyjnych i doskonalących,
- organizowanie współpracy i wymiany doświadczeń między szkołami, placówkami oświatowymi, zespołami nauczycieli i dyrektorów,
- planowanie, przygotowywanie i organizowanie form kształcenia ustawicznego dla pracowników Centrum,
- projektowanie piśmienniczych i elektronicznych materiałów edukacyjnych i środków dydaktycznych wspomagających kształcenie ustawiczne nauczycieli, dokumentowanie działalności dydaktycznej,
- prowadzenie rejestru świadectw, zaświadczeń ukończenia form kwalifikacyjnych i doskonalących.
Poniżej podano imię i nazwisko nauczyciela doradcy oraz specjalność:
- Jolanta Staszak, biologia;
- Małgorzata Gralewski, języki obce;
- Jolanta Żukowska, język polski;
- Beata Kubsik, edukacja wczesnoszkolna;
- Katarzyna Krygier, wychowanie przedszkolne;
- Anna Berdzińska, historia i wiedza o społeczeństwie;
- Anna Kamińska, wychowanie fizyczne;
- Mariola Felczyńska, pedagog szkolny;
- Wiesława Kowalska, matematyka;
- Anna Dobropolska, religia;
- Alicja Rogawska, technika;
- Aleksandra Szacowna-Błaszczyk, kształcenie specjalne i integracyjne, edukacja włączająca;
- Jolanta Krucka, historia i wiedza o spoleczeństwie;
- Małgorzata Kuczkowska, język angielski;
- Beata Grzelka, historia i wiedza o społeczeństwie.
Zatrudnieni są:
- Arleta Woźniak – starszy referent ds. administracji;
- Iwona Szymańska – specjalista.
Do zadań działu BON należy:
- przyjmowanie zgłoszeń na szkolenia,
- wydawanie zaświadczeń ukończenia form doskonalenia,
- udzielanie informacji,
- przyjmowanie interesantów.
W dziale administracyjno-obsługowym zatrudnieni są:
- Ewelina Papiewska – samodzielny referent;
- Marta Przebieracz – specjalista ds. administracyjnych;
- Karol Rybarczyk – operator urządzeń;
- Dorota Żabierek – pracownik obsługi;
- Maciej Kubacki – konserwator.
Do zadań działu administracyjno-obsługowego należy:
- realizacja zadań administracyjno-obsługowych,
- gospodarowanie i nadzór nad majątkiem Centrum,
- przeprowadzanie inwentaryzacji majątku Centrum,
- organizowanie przetargów zgodnie z zasadami postępowania zawartymi w ustawie budżetowej i ustawie o zamówieniach publicznych.
W księgowości zatrudnieni są:
- Mirosława Kozielska – główny księgowy;
- Alina Marciniak – specjalista ds. płac;
- Julita Chojnacka – specjalista ds. księgowych.
Do zadań księgowości należy:
- gospodarowanie i nadzór nad majątkiem Centrum,
- przeprowadzanie inwentaryzacji majątku Centrum,
- kompleksowe rozliczanie środków finansowych Centrum,
- organizowanie przetargów zgodnie z zasadami postępowania zawartymi w ustawie budżetowej i ustawie o zamówieniach publicznych.
W dziale zatrudnieni są:
- Magdalena Włodarkiewicz – kierownik;
- Laura Banaszak – nauczyciel bibliotekarz;
- Agnieszka Mucha-Barciszewska – nauczyciel bibliotekarz;
- Anna Sosnowska – nauczyciel bibliotekarz.
Do zadań działu należy:
- rozpoznawanie potrzeb czytelniczych nauczycieli,
- rozpoznawanie rynku wydawniczego oraz dokonywanie zakupów wydawnictw,
- opracowywanie bieżące i retrospektywne zbiorów,
- prowadzenie dokumentacji zbiorów i ubytków,
- selekcja i ubytkowanie; skontrum zbiorów,
- prowadzenie katalogów i kartotek kartkowych oraz komputerowej bazy danych,
- tworzenie słownika haseł przedmiotowych zgodnie z JHP BP,
- prowadzenie działalności instruktażowej i doradczej dla bibliotek szkolnych w zakresie gromadzenia i opracowania zbiorów.
W dziale zatrudnieni są:
- Dorota Waszkiewicz – kierownik;
- Agata Haberman – nauczyciel bibliotekarz;
- Agnieszka Świtalska – nauczyciel bibliotekarz;
- Agnieszka Jarolewska – nauczyciel bibliotekarz;
- Danuta Ligocka – magazynier;
- Gertruda Rosiak – magazynier.
Do zadań działu należy:
- udostępnianie zbiorów bibliotecznych przy pomocy programu bibliotecznego SOWA,
- udzielanie informacji katalogowych, bibliograficznych i rzeczowych,
- prowadzenie statystyki związanej z obsługą czytelników,
- prowadzenie współpracy międzybibliotecznej w zakresie wypożyczeń,
- dbałość o zbiory, ustawienie oraz zabezpieczenie w magazynach,
- prowadzenie działalności instruktażowej i doradczej bibliotekom szkolnym w zakresie udostępniania zbiorów.
W dziale zatrudnieni są:
- Aleksandra Czajkowska – kierownik;
- Agnieszka Lewandowska – nauczyciel bibliotekarz;
- Iwona Wojtalik – nauczyciel bibliotekarz.
Do zadań działu należy:
- udostępnianie księgozbioru podręcznego, czasopism i multimediów w Czytelni oraz Internetowym Centrum Informacji Multimedialnej,
- prenumerata i akcesja wydawnictw ciągłych,
- prowadzenie katalogów zasobów czytelni oraz kartoteki zagadnieniowej w formie kartkowej i elektronicznej,
- udzielanie informacji bibliotecznych, bibliograficznych i rzeczowych,
- sporządzanie zestawień bibliograficznych,
- prowadzenie działalności instruktażowej i doradczej dla bibliotek szkolnych w zakresie działalności informacyjno-bibliograficznej oraz doskonalenia nauczycieli bibliotekarzy.
Zatrudnieni są:
- Elżbieta Smętkiewicz – starszy referenti;
- Grzegorz Ławniczak – operator urządzeń;
- Sebastian Januszkiewicz – operator sprzętu audiowizualnego;
- Danuta Ligocka – pracownik obsługi;
- Gertruda Rosiak – pracownik obsługi.
W filii zatrudnieni są:
- Krystyna Kowalczyk – kierownik;
- Ewelina Rewersv– nauczyciel bibliotekarz;
- Romana Budynek – nauczyciel bibliotekarz;
- Katarzyna Krzyżanowicz – pracownik obsługi.
W filii zatrudnieni są:
- Anna Tomal – kierownik;
- Anna Nowak – nauczyciel bibliotekarz;
- Iwona Drop – pracownik obsługi.
W filii zatrudnieni są:
- Ewa Kiwak – kierownik;
- Agnieszka Graczyk – nauczyciel bibliotekarz;
- Katarzyna Łazuga – nauczyciel bibliotekarz;
- Danuta Barska – pracownik obsługi.
Publikacja dnia: 11.07.2023
Dokument z dnia: 11.07.2023
Dokument oglądany razy: 3 541