bip.gov.pl
RSS
A A A K
To jest wersja archiwalna z dnia 22.02.2023, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: Zmiany kadrowe

Struktura organizacyjna

Regulamin organizacyjny

Wprowadzony zarządzeniem nr 23/14 Dyrektora CDN w Koninie z dnia 15.10.2014.

Zobacz/pobierz regulamin organizacyjny (pdf)

Kierownictwo Centrum

Działalnością Centrum kieruje dyrektor – Jarosław Jankowski;

a ponadto w skład kierownictwa wchodzą:

  • wicedyrektor – Anna Chudzińska;
  • wicedyrektor – Dariusz Młynarczyk;
  • kierownicy pracowni;
  • kierownik działu – Marek Rogala;
  • główny księgowy – Mirosława Kozielska.
Pracownia Informacji Pedagogicznej i Doradztwa

W pracowni zatrudnieni są:

  • Aleksandra Czaplicka-Wojtas – nauczyciel konsultant, kierownik pracowni;
  • Zbigniew Budny – nauczyciel konsultant;
  • Wioletta Poturała – nauczyciel konsultant.

Do zadań pracowni należy:

  • wspomaganie doradców metodycznych w tworzeniu i unowocześnianiu warsztatu pracy oraz w ich rozwoju zawodowym,
  • organizowanie we współpracy z Pracownią Kształcenia Ustawicznego specjalistycznych kursów, konferencji i seminariów dla doradców metodycznych,
  • diagnozowanie stanu kwalifikacji nauczycieli, kadry kierowniczej publicznych i niepublicznych szkół i placówek oświatowych oraz określanie potrzeb w zakresie dokształcania i doskonalenia,
  • diagnozowanie potrzeb edukacyjnych doradców i konsultantów,
  • gromadzenie, opracowywanie i upowszechnianie informacji pedagogicznej, wymiana doświadczeń z zakresu funkcjonowania systemu oświatowego z wykorzystaniem do tego technologii informatycznej,
  • prezentacja i udostępnianie zainteresowanym osobom programów nauczania, podręczników szkolnych, środków dydaktycznych i innych materiałów edukacyjnych,
  • prowadzenie działalności wydawniczej wspierającej wdrażanie reformy systemu edukacji oraz upowszechniającej wartościowe doświadczenia edukacyjne, recenzowanie materiałów szkoleniowych,
  • współpraca z wydawnictwami edukacyjnymi w kraju i województwie ze szczególnym uwzględnieniem ośrodków doskonalenia nauczycieli,
  • współpraca z instytucjami prowadzącymi działalność na rzecz rozwoju oświaty,
  • promocja Centrum i jego działalności,
  • prowadzenie Biblioteczki Centrum,
  • wydawanie pisma publicystyczno-informacyjnego "Koniński Kurier Oświatowy", promocja własnych wydawnictw edukacyjnych,
  • realizacja zadań na podstawie porozumień z Wielkopolskim Kuratorem Oświaty w zakresie m.in. diagnozowania pracy szkół, opracowywania opinii i ekspertyz merytorycznych.
Pracownia Wspracia Procesowego

W skład pracowni wchodzą:

  • Aldona Olesiak – nauczyciel konsultant, kierownik pracowni;
  • Barbara Jaworowicz – nauczyciel konsultant;
  • Krzysztof Krakowski – nauczyciel konsultant;
  • Agnieszka Piekarska – nauczyciel konsultant.

Do zadań pracowni należy:

  • zorganizowanie nauczycieli konsultantów w zespoły zadaniowe lub problemowe pracujące nad wskazanymi zadaniami,
  • planowanie, organizowanie i prowadzenie zgodnie z ustalonymi potrzebami wspomagania procesowego szkół i placówek,
  • diagnozowanie potrzeb szkół w zakresie projektów,
  • planowanie, organizowanie i prowadzenie projektów i programów edukacyjnych, w tym projektów z wykorzystaniem m.in. środków Unii Europejskiej,
  • koordynowanie realizacji grantów edukacyjnych w Centrum,
  • realizacja zadań edukacyjnych zleconych przez szkoły, placówki oświatowe, samorządy lokalne i inne instytucje oświatowe,
  • organizowanie współpracy i wymiany doświadczeń między szkołami, placówkami oświatowymi, zespołami nauczycieli i dyrektorów,
  • planowanie, przygotowywanie i organizowanie form kształcenia ustawicznego dla oświatowej kadry kierowniczej,
  • inicjowanie współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego oraz organizacjami non-profit,
  • dokumentowanie działalności dydaktycznej,
  • inne działania wskazane przez dyrektora Centrum.
Pracownia Kształcenia Ustawicznego

W pracowni zatrudnieni są:

  • Lidia Kantek – nauczyciel konsultant, kierownik pracowni;
  • Agnieszka Szymczak – nauczyciel konsultant;
  • Dorota Wrzesińska – nauczyciel konsultant;
  • Małgorzata Pogodska – nauczyciel konsultant;
  • Mariusz Kordylewski – nauczyciel konsultant.

Do zadań pracowni należy:

  • programowanie i organizowanie zgodnie z ustalonymi potrzebami na dany rok szkolny specjalistycznych kursów, konferencji i seminariów dla nauczycieli oraz kadry kierowniczej publicznych i niepublicznych szkół i placówek oświatowych,
  • prowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla nauczycieli umożliwiających ich rozwój merytoryczny oraz awans zawodowy,
  • udział w doskonaleniu nauczycieli doradców w porozumieniu z Pracownią Doradztwa,
  • realizacja zadań edukacyjnych zleconych przez szkoły, placówki oświatowe, samorządy lokalne i inne instytucje oświatowe,
  • planowanie, przygotowanie programowe form kształcenia ustawicznego nauczycieli oraz zapewnienie kadry pedagogicznej, w tym kierowniczej kursów kwalifikacyjnych i doskonalących,
  • organizowanie współpracy i wymiany doświadczeń między szkołami, placówkami oświatowymi, zespołami nauczycieli i dyrektorów,
  • planowanie, przygotowywanie i organizowanie form kształcenia ustawicznego dla pracowników Centrum,
  • projektowanie piśmienniczych i elektronicznych materiałów edukacyjnych i środków dydaktycznych wspomagających kształcenie ustawiczne nauczycieli, dokumentowanie działalności dydaktycznej,
  • prowadzenie rejestru świadectw, zaświadczeń ukończenia form kwalifikacyjnych i doskonalących.
Nauczyciele doradcy współpracujący z Centrum

Poniżej podano imię i nazwisko nauczyciela doradcy oraz specjalność:

  • Jolanta Staszak, biologia;
  • Małgorzata Gralewski, języki obce;
  • Jolanta Żukowska, język polski;
  • Beata Kubsik, edukacja wczesnoszkolna;
  • Katarzyna Krygier, wychowanie przedszkolne;
  • Anna Berdzińska, historia i wiedza o społeczeństwie;
  • Anna Kamińska, wychowanie fizyczne;
  • Mariola Felczyńska, pedagog szkolny;
  • Wiesława Kowalska, matematyka;
  • Anna Dobropolska, religia;
  • Alicja Rogawska, technika;
  • Aleksandra Szacowna-Błaszczyk, kształcenie specjalne i integracyjne, edukacja włączająca;
  • Jolanta Krucka, historia i wiedza o spoleczeństwie;
  • Małgorzata Kuczkowska, język angielski;
  • Beata Grzelka, historia i wiedza o społeczeństwie.
Biuro Obsługi Nauczyciela

Zatrudnieni są:

  • Arleta Woźniak – specjalista ds. administracji;
  • Marta Przebieracz – starszy referent ds. administracji.

Do zadań działu BON należy:

  • przyjmowanie zgłoszeń na szkolenia,
  • wydawanie zaświadczeń ukończenia form doskonalenia,
  • udzielanie informacji,
  • przyjmowanie interesantów.
Dział administracyjno-obsługowy

W dziale administracyjno-obsługowym zatrudnieni są:

  • Elżbieta Woźniak – samodzielny referent;
  • Katarzyna Skąpska – specjalista ds. administracyjnych;
  • Karol Rybarczyk – operator urządzeń;
  • Dorota Żabierek – pracownik obsługi;
  • Wiesław Pietrzak – konserwator.

Do zadań działu administracyjno-obsługowego należy:

  • realizacja zadań administracyjno-obsługowych,
  • gospodarowanie i nadzór nad majątkiem Centrum,
  • przeprowadzanie inwentaryzacji majątku Centrum,
  • organizowanie przetargów zgodnie z zasadami postępowania zawartymi w ustawie budżetowej i ustawie o zamówieniach publicznych.
Księgowość

W księgowości zatrudnieni są:

  • Mirosława Kozielska – główny księgowy;
  • Alina Marciniak – specjalista ds. płac;
  • Julita Chojnacka – specjalista ds. księgowych.

Do zadań księgowości należy:

  • gospodarowanie i nadzór nad majątkiem Centrum,
  • przeprowadzanie inwentaryzacji majątku Centrum,
  • kompleksowe rozliczanie środków finansowych Centrum,
  • organizowanie przetargów zgodnie z zasadami postępowania zawartymi w ustawie budżetowej i ustawie o zamówieniach publicznych.
Dział gromadzenia i opracowywania zbiorów (CDN PBP w Koninie)

W dziale zatrudnieni są:

  • Magdalena Włodarkiewicz – kierownik;
  • Laura Banaszak – nauczyciel bibliotekarz;
  • Agnieszka Mucha-Barciszewska – nauczyciel bibliotekarz;
  • Anna Sosnowska – nauczyciel bibliotekarz.

Do zadań działu należy:

  • rozpoznawanie potrzeb czytelniczych nauczycieli,
  • rozpoznawanie rynku wydawniczego oraz dokonywanie zakupów wydawnictw,
  • opracowywanie bieżące i retrospektywne zbiorów,
  • prowadzenie dokumentacji zbiorów i ubytków,
  • selekcja i ubytkowanie; skontrum zbiorów,
  • prowadzenie katalogów i kartotek kartkowych oraz komputerowej bazy danych,
  • tworzenie słownika haseł przedmiotowych zgodnie z JHP BP,
  • prowadzenie działalności instruktażowej i doradczej dla bibliotek szkolnych w zakresie gromadzenia i opracowania zbiorów.
Dział udostępniania zbiorów (CDN PBP w Koninie)

W dziale zatrudnieni są:

  • Dorota Waszkiewicz – kierownik;
  • Agata Haberman – nauczyciel bibliotekarz;
  • Agnieszka Świtalska – nauczyciel bibliotekarz;
  • Agnieszka Jarolewska – nauczyciel bibliotekarz;
  • Danuta Ligocka – magazynier;
  • Gertruda Rosiak – magazynier.

Do zadań działu należy:

  • udostępnianie zbiorów bibliotecznych przy pomocy programu bibliotecznego SOWA,
  • udzielanie informacji katalogowych, bibliograficznych i rzeczowych,
  • prowadzenie statystyki związanej z obsługą czytelników,
  • prowadzenie współpracy międzybibliotecznej w zakresie wypożyczeń,
  • dbałość o zbiory, ustawienie oraz zabezpieczenie w magazynach,
  • prowadzenie działalności instruktażowej i doradczej bibliotekom szkolnym w zakresie udostępniania zbiorów.
Dział informacyjno-bibliograficzny i czytelni (CDN PBP w Koninie)

W dziale zatrudnieni są:

  • Aleksandra Czajkowska – kierownik;
  • Agnieszka Lewandowska – nauczyciel bibliotekarz;
  • Iwona Wojtalik – nauczyciel bibliotekarz;
  • Ewa Malin – nauczyciel bibliotekarz.

Do zadań działu należy:

  • udostępnianie księgozbioru podręcznego, czasopism i multimediów w Czytelni oraz Internetowym Centrum Informacji Multimedialnej,
  • prenumerata i akcesja wydawnictw ciągłych,
  • prowadzenie katalogów zasobów czytelni oraz kartoteki zagadnieniowej w formie kartkowej i elektronicznej,
  • udzielanie informacji bibliotecznych, bibliograficznych i rzeczowych,
  • sporządzanie zestawień bibliograficznych,
  • prowadzenie działalności instruktażowej i doradczej dla bibliotek szkolnych w zakresie działalności informacyjno-bibliograficznej oraz doskonalenia nauczycieli bibliotekarzy.
Pracownicy administracji i obsługi (CDN PBP w Koninie)

Zatrudnieni są:

  • Elżbieta Smętkiewicz – starszy referenti;
  • Grzegorz Ławniczak – operator urządzeń;
  • Sebastian Januszkiewicz – operator sprzętu audiowizualnego;
  • Danuta Ligocka – pracownik obsługi;
  • Gertruda Rosiak – pracownik obsługi.
Filia w Kole (CDN PBP w Koninie)

W filii zatrudnieni są:

  • Krystyna Kowalczyk – kierownik;
  • Karola Glasner – nauczyciel bibliotekarz;
  • Romana Budynek – nauczyciel bibliotekarz;
  • Katarzyna Krzyżanowicz – pracownik obsługi.
Filia w Słupcy (CDN PBP w Koninie)

W filii zatrudnieni są:

  • Anna Tomal – kierownik;
  • Anna Nowak – nauczyciel bibliotekarz;
  • Maria Błaszczyk – pracownik obsługi.
Filia w Turku (CDN PBP w Koninie)

W filii zatrudnieni są:

  • Ewa Kiwak – kierownik;
  • Agnieszka Graczyk – nauczyciel bibliotekarz;
  • Katarzyna Łazuga – nauczyciel bibliotekarz;
  • Danuta Barska – pracownik obsługi.



Opublikował: Mariusz Kordylewski
Publikacja dnia: 22.02.2023
Podpisał: Mariusz Kordylewski
Dokument z dnia: 17.11.2022
Dokument oglądany razy: 3 497