Zmiany wprowadzono z powodu: Aktualizacja składu osobowego
Struktura organizacyjna
Wprowadzony zarządzeniem nr 23/14 Dyrektora CDN w Koninie z dnia 15.10.2014.
Zobacz/pobierz regulamin organizacyjny (pdf)
Działalnością Centrum kieruje dyrektor – Jarosław Jankowski;
a ponadto w skład kierownictwa wchodzą:
- wicedyrektor – Danuta Jaszczak;
- kierownicy pracowni;
- kierownik działu – Marek Rogala;
- główny księgowy – Mirosława Kozielska.
W pracowni zatrudnieni są:
- Zbigniew Budny – kierownik pracowni konsultant ds. wydawnictw;
- Joanna Suchecka – konsultant ds. informacji i diagnozy pedagogicznej;
- Mariusz Kordylewski – konsultant programista analityk;
- Aleksandra Czaplicka-Wojtas – konsultant ds. informacji pedagogicznej.
Do zadań pracowni należy:
- diagnozowanie stanu kwalifikacji nauczycieli, kadry kierowniczej publicznych i niepublicznych szkół i placówek oświatowych oraz określanie potrzeb w zakresie dokształcania i doskonalenia,
- diagnozowanie potrzeb edukacyjnych doradców i konsultantów,
- gromadzenie, opracowywanie i upowszechnianie informacji pedagogicznej, wymiana doświadczeń z zakresu funkcjonowania systemu oświatowego z wykorzystaniem do tego technologii informatycznej,
- prezentacja i udostępnianie zainteresowanym osobom programów nauczania, podręczników szkolnych, środków dydaktycznych i innych materiałów edukacyjnych,
- prowadzenie działalności wydawniczej wspierającej wdrażanie reformy systemu edukacji oraz upowszechniającej wartościowe doświadczenia edukacyjne, recenzowanie materiałów szkoleniowych,
- współpraca z wydawnictwami edukacyjnymi w kraju i województwie ze szczególnym uwzględnieniem ośrodków doskonalenia nauczycieli,
- współpraca z instytucjami prowadzącymi działalność na rzecz rozwoju oświaty,
- promocja Centrum i jego działalności,
- prowadzenie Biblioteczki Centrum,
- wydawanie pisma publicystyczno-informacyjnego "Koniński Kurier Oświatowy", promocja własnych wydawnictw edukacyjnych,
- realizacja zadań na podstawie porozumień z Wielkopolskim Kuratorem Oświaty w zakresie m.in. diagnozowania pracy szkół, opracowywania opinii i ekspertyz merytorycznych.
W skład pracowni wchodzą:
- Iwona Hudańska – kierownik pracowni, konsultant ds. doradztwa programowo-metodycznego;
- Piotr Gołdyn – konsultant ds. doradztwa programowo-metodycznego;
- Lidia Kantek – konsultant ds. doradztwa programowo-metodycznego;
- Dorota Wrzesińska – konsultant ds. doradztwa programowo-metodycznego.
Do zadań pracowni należy:
- zorganizowanie nauczycieli doradców w zespoły przedmiotowe lub problemowe pracujące nad wskazanymi zadaniami,
- organizowanie we współpracy z Pracownią Kształcenia Ustawicznego specjalistycznych kursów, konferencji i seminariów dla doradców metodycznych,
- pełnienie stałego patronatu merytorycznego nad ośrodkami doradztwa i doskonalenia nauczycieli, które organizują gminy i powiaty z obszaru działania Centrum,
- wspomaganie doradców metodycznych w tworzeniu i unowocześnianiu warsztatu pracy oraz w ich rozwoju zawodowym,
- wspieranie kadry specjalistów w organizowaniu i prowadzeniu wewnątrzszkolnego doskonalenia nauczycieli,
- doskonalenie umiejętności doradców niezbędnych w prowadzeniu bezpośrednich form pomocy dla nauczycieli,
- współpraca z organami nadzoru pedagogicznego oraz organami prowadzącymi szkoły i placówki oświatowe w zakresie tworzenia i realizacji systemu doradztwa pedagogicznego dla nauczycieli,
- realizacja zadań na podstawie porozumień z Wielkopolskim Kuratorem Oświaty w zakresie organizacji konkursów i olimpiad przedmiotowych.
W pracowni zatrudnieni są:
- Małgorzata Pogodska – kierownik pracowni, konsultant ds. kształcenia ustawicznego;
- Justyna Ziomek – konsultant ds. kształcenia ustawicznego;
- Wioletta Poturała – konsultant ds. kształcenia ustawicznego;
- Ewa Łechtańska – konsultant ds. kształcenia ustawicznego;
- Grażyna Frydrychowicz – konsultant ds. kształcenia ustawicznego;
- Barbara Jaworowicz – konsultant ds. kształcenia ustawicznego.
Do zadań pracowni należy:
- programowanie i organizowanie zgodnie z ustalonymi potrzebami na dany rok szkolny specjalistycznych kursów, konferencji i seminariów dla nauczycieli oraz kadry kierowniczej publicznych i niepublicznych szkół i placówek oświatowych,
- prowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla nauczycieli umożliwiających ich rozwój merytoryczny oraz awans zawodowy,
- udział w doskonaleniu nauczycieli doradców w porozumieniu z Pracownią Doradztwa,
- realizacja zadań edukacyjnych zleconych przez szkoły, placówki oświatowe, samorządy lokalne i inne instytucje oświatowe,
- planowanie, przygotowanie programowe form kształcenia ustawicznego nauczycieli oraz zapewnienie kadry pedagogicznej, w tym kierowniczej kursów kwalifikacyjnych i doskonalących,
- organizowanie współpracy i wymiany doświadczeń między szkołami, placówkami oświatowymi, zespołami nauczycieli i dyrektorów,
- planowanie, przygotowywanie i organizowanie form kształcenia ustawicznego dla pracowników Ośrodka,
- projektowanie piśmienniczych i elektronicznych materiałów edukacyjnych i środków dydaktycznych wspomagających kształcenie ustawiczne nauczycieli, dokumentowanie działalności dydaktycznej,
- prowadzenie rejestru świadectw, zaświadczeń ukończenia form kwalifikacyjnych i doskonalących.
Poniżej podano imię i nazwisko nauczyciela doradcy oraz specjalność:
- Lidia Drop, nauczanie początkowe
- Grażyna Jarek, język polski
- Jolanta Staszak, biologia
- Olga Wagner-Zaskórska, przyroda.
Zatrudnieni są:
- Lidia Kruczkowska – specjalista ds. obsługi nauczycieli;
- Jolanta Nowak – starszy specjalista.
Do zadań działu BON należy:
- przyjmowanie zgłoszeń na szkolenia,
- wydawanie zaświadczeń ukończenia form doskonalenia,
- udzielanie informacji,
- przyjmowanie interesantów.
W dziale administracyjno-obsługowym zatrudnieni są:
- Elżbieta Woźniak – samodzielny referent;
- Marta Kulczewska – referent ds. administracji;
- Sylwia Szafrańska – specjalista ds. administracji;
- Adam Charzewski – pracownik obsługi;
- Dorota Żabierek – pracownik obsługi;
- Wiesław Pietrzak – pracownik obsługi.
Do zadań działu administracyjno-obsługowego należy:
- realizacja zadań administracyjno-obsługowych,
- gospodarowanie i nadzór nad majątkiem Centrum,
- przeprowadzanie inwentaryzacji majątku Centrum,
- organizowanie przetargów zgodnie z zasadami postępowania zawartymi w ustawie budżetowej i ustawie o zamówieniach publicznych.
W księgowości zatrudnieni są:
- Mirosława Kozielska – główny księgowy;
- Alina Marciniak – specjalista ds. płac;
- Julita Chojnacka – specjalista ds. księgowych;
- Grażyna Brzozowska – księgowa.
Do zadań księgowości należy:
- gospodarowanie i nadzór nad majątkiem Ośrodka,
- przeprowadzanie inwentaryzacji majątku Ośrodka,
- kompleksowe rozliczanie środków finansowych Ośrodka,
- organizowanie przetargów zgodnie z zasadami postępowania zawartymi w ustawie budżetowej i ustawie o zamówieniach publicznych.
W dziale zatrudnieni są:
Do zadań działu należy:
- rozpoznawanie potrzeb czytelniczych nauczycieli,
- rozpoznawanie rynku wydawniczego oraz dokonywanie zakupów wydawnictw,
- opracowywanie bieżące i retrospektywne zbiorów,
- prowadzenie dokumentacji zbiorów i ubytków,
- selekcja i ubytkowanie; skontrum zbiorów,
- prowadzenie katalogów i kartotek kartkowych oraz komputerowej bazy danych,
- tworzenie słownika haseł przedmiotowych zgodnie z JHP BP,
- prowadzenie działalności instruktażowej i doradczej dla bibliotek szkolnych w zakresie gromadzenia i opracowania zbiorów.
W dziale zatrudnieni są:
- Mira Olszak – kierownik;
- Agata Nogal – nauczyciel bibliotekarz;
- Dorota Waszkiewicz – nauczyciel bibliotekarz;
- Agnieszka Pogorzelska – nauczyciel bibliotekarz;
- Jadwiga Chmiel – starszy magazynier;
- Elżbieta Smętkiewicz – magazynier;
- Danuta Ligocka – magazynier;
- Gertruda Rosiak – magazynier.
Do zadań działu należy:
- udostępnianie zbiorów bibliotecznych przy pomocy programu bibliotecznego SOWA,
- udzielanie informacji katalogowych, bibliograficznych i rzeczowych,
- prowadzenie statystyki związanej z obsługą czytelników,
- prowadzenie współpracy międzybibliotecznej w zakresie wypożyczeń,
- dbałość o zbiory, ustawienie oraz zabezpieczenie w magazynach,
- prowadzenie działalności instruktażowej i doradczej bibliotekom szkolnym w zakresie udostępniania zbiorów.
W dziale zatrudnieni są:
- Aleksandra Czajkowska – kierownik;
- Agnieszka Lewandowska – nauczyciel bibliotekarz;
- Iwona Wojtalik – nauczyciel bibliotekarz.
Do zadań działu należy:
- udostępnianie księgozbioru podręcznego, czasopism i multimediów w Czytelni oraz Internetowym Centrum Informacji Multimedialnej,
- prenumerata i akcesja wydawnictw ciągłych,
- prowadzenie katalogów zasobów czytelni oraz kartoteki zagadnieniowej w formie kartkowej i elektronicznej,
- udzielanie informacji bibliotecznych, bibliograficznych i rzeczowych,
- sporządzanie zestawień bibliograficznych,
- prowadzenie działalności instruktażowej i doradczej dla bibliotek szkolnych w zakresie działalności informacyjno-bibliograficznej oraz doskonalenia nauczycieli bibliotekarzy.
Zatrudnieni są:
- Grażyna Brzozowska – główny księgowy;
- Grzegorz Ławniczak – operator urządzeń i konserwator urządzeń;
- Sebastian Januszkiewicz – operator sprzętu audiowizualnego;
- Danuta Ligocka – pracownik obsługi;
- Gertruda Rosiak – pracownik obsługi.
W filii zatrudnieni są:
- Agnieszka Malińska – kierownik;
- Iwona Kujawa – nauczyciel bibliotekarz;
- Krystyna Kowalczyk – nauczyciel bibliotekarz;
- Katarzyna Krzyżanowicz – pracownik obsługi.
W filii zatrudnieni są:
- Hanka Kasperska-Stróżyk – kierownik;
- Anna Chudzińska – nauczyciel bibliotekarz;
- Henryka Świątnicka – pracownik obsługi.
W filii zatrudnieni są:
- Ewa Kiwak – kierownik;
- Agnieszka Graczyk – nauczyciel bibliotekarz;
- Katarzyna Łazuga – nauczyciel bibliotekarz;
- Karolina Poturała – nauczyciel bibliotekarz;
- Zofia Izydorczyk – pracownik obsługi.
Publikacja dnia: 22.10.2015
Dokument z dnia: 07.07.2015
Dokument oglądany razy: 1 498