bip.gov.pl
RSS
A A A K
To jest wersja archiwalna z dnia 11.07.2015, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: Projekt

Struktura organizacyjna

Regulamin organizacyjny

xxx

Kierownictwo Centrum

Działalnością Centrum kieruje dyrektor – Jarosław Jankowski;

a ponadto w skład kierownictwa wchodzą:

  • wicedyrektor – Danuta Jaszczak;
  • kierownicy pracowni;
  • kierownik działu – Marek Rogala;
  • główny księgowy – Mirosława Kozielska.
Pracownia Informacji i Wydawnictw

W pracowni zatrudnieni są:

  • Zbigniew Budny – kierownik pracowni konsultant ds. wydawnictw;
  • Joanna Suchecka – konsultant ds. informacji i diagnozy pedagogicznej;
  • Mariusz Kordylewski – konsultant programista analityk.

Do zadań pracowni należy:

  • diagnozowanie stanu kwalifikacji nauczycieli, kadry kierowniczej publicznych i niepublicznych szkół i placówek oświatowych oraz określanie potrzeb w zakresie dokształcania i doskonalenia,
  • diagnozowanie potrzeb edukacyjnych doradców i konsultantów,
  • gromadzenie, opracowywanie i upowszechnianie informacji pedagogicznej, wymiana doświadczeń z zakresu funkcjonowania systemu oświatowego z wykorzystaniem do tego technologii informatycznej,
  • prezentacja i udostępnianie zainteresowanym osobom programów nauczania, podręczników szkolnych, środków dydaktycznych i innych materiałów edukacyjnych,
  • prowadzenie działalności wydawniczej wspierającej wdrażanie reformy systemu edukacji oraz upowszechniającej wartościowe doświadczenia edukacyjne, recenzowanie materiałów szkoleniowych,
  • współpraca z wydawnictwami edukacyjnymi w kraju i województwie ze szczególnym uwzględnieniem ośrodków doskonalenia nauczycieli,
  • współpraca z instytucjami prowadzącymi działalność na rzecz rozwoju oświaty,
  • promocja Centrum i jego działalności,
  • prowadzenie Biblioteczki Centrum,
  • wydawanie pisma publicystyczno-informacyjnego "Koniński Kurier Oświatowy", promocja własnych wydawnictw edukacyjnych,
  • realizacja zadań na podstawie porozumień z Wielkopolskim Kuratorem Oświaty w zakresie m.in. diagnozowania pracy szkół, opracowywania opinii i ekspertyz merytorycznych.
Pracownia Doradztwa

W skład pracowni wchodzą:

  • Iwona Hudańska – kierownik pracowni, konsultant ds. doradztwa programowo-metodycznego;
  • Piotr Gołdyn – konsultant ds. doradztwa programowo-metodycznego;
  • Lidia Kantek – konsultant ds. doradztwa programowo-metodycznego;
  • Dorota Wrzesińska – konsultant ds. doradztwa programowo-metodycznego;
  • Sylwia Szafrańska – specjalista ds. administracji.

Do zadań pracowni należy:

  • zorganizowanie nauczycieli doradców w zespoły przedmiotowe lub problemowe pracujące nad wskazanymi zadaniami,
  • organizowanie we współpracy z Pracownią Kształcenia Ustawicznego specjalistycznych kursów, konferencji i seminariów dla doradców metodycznych,
  • pełnienie stałego patronatu merytorycznego nad ośrodkami doradztwa i doskonalenia nauczycieli, które organizują gminy i powiaty z obszaru działania Centrum,
  • wspomaganie doradców metodycznych w tworzeniu i unowocześnianiu warsztatu pracy oraz w ich rozwoju zawodowym,
  • wspieranie kadry specjalistów w organizowaniu i prowadzeniu wewnątrzszkolnego doskonalenia nauczycieli,
  • doskonalenie umiejętności doradców niezbędnych w prowadzeniu bezpośrednich form pomocy dla nauczycieli,
  • współpraca z organami nadzoru pedagogicznego oraz organami prowadzącymi szkoły i placówki oświatowe w zakresie tworzenia i realizacji systemu doradztwa pedagogicznego dla nauczycieli,
  • realizacja zadań na podstawie porozumień z Wielkopolskim Kuratorem Oświaty w zakresie organizacji konkursów i olimpiad przedmiotowych.
Pracownia Kształcenia Ustawicznego

W pracowni zatrudnieni są:

  • Małgorzata Pogodska – kierownik pracowni, konsultant ds. kształcenia ustawicznego;
  • Justyna Ziomek – konsultant ds. kształcenia ustawicznego;
  • Wioletta Poturała – konsultant ds. kształcenia ustawicznego;
  • Ewa Łechtańska – konsultant ds. kształcenia ustawicznego;
  • Grażyna Frydrychowicz – konsultant ds. kształcenia ustawicznego;
  • Barbara Jaworowicz – konsultant ds. kształcenia ustawicznego.

Do zadań pracowni należy:

  • programowanie i organizowanie zgodnie z ustalonymi potrzebami na dany rok szkolny specjalistycznych kursów, konferencji i seminariów dla nauczycieli oraz kadry kierowniczej publicznych i niepublicznych szkół i placówek oświatowych,
  • prowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla nauczycieli umożliwiających ich rozwój merytoryczny oraz awans zawodowy,
  • udział w doskonaleniu nauczycieli doradców w porozumieniu z Pracownią Doradztwa,
  • realizacja zadań edukacyjnych zleconych przez szkoły, placówki oświatowe, samorządy lokalne i inne instytucje oświatowe,
  • planowanie, przygotowanie programowe form kształcenia ustawicznego nauczycieli oraz zapewnienie kadry pedagogicznej, w tym kierowniczej kursów kwalifikacyjnych i doskonalących,
  • organizowanie współpracy i wymiany doświadczeń między szkołami, placówkami oświatowymi, zespołami nauczycieli i dyrektorów,
  • planowanie, przygotowywanie i organizowanie form kształcenia ustawicznego dla pracowników Ośrodka,
  • projektowanie piśmienniczych i elektronicznych materiałów edukacyjnych i środków dydaktycznych wspomagających kształcenie ustawiczne nauczycieli, dokumentowanie działalności dydaktycznej,
  • prowadzenie rejestru świadectw, zaświadczeń ukończenia form kwalifikacyjnych i doskonalących.
Nauczyciele doradcy współpracujący z Centrum

Poniżej podano imię i nazwisko nauczyciela doradcy oraz specjalność:

  • Lidia Drop, nauczanie początkowe
  • Elżbieta Frasunkiewicz, nauczanie początkowe
  • Grażyna Jarek, język polski
  • Jolanta Staszak, biologia
  • Jan Szymaniak, przedmioty zawodowe – produkcja zwierzęca
  • Olga Wagner-Zaskórska, przyroda.
Biuro Obsługi Nauczyciela

W dziale administracyjnym zatrudnieni są:

  • Lidia Kruczkowska – specjalista ds. obsługi nauczycieli;
  • Elżbieta Woźniak – samodzielny referent;
  • Marta Kulczewska – referent ds. administracji;
  • Adam Charzewski – pracownik obsługi;
  • Dorota Żabierek – pracownik obsługi;
  • Wiesław Pietrzak – pracownik obsługi.

Do zadań działu administracyjnego należy:

  • realizacja zadań administracyjno-obsługowych,
  • gospodarowanie i nadzór nad majątkiem Centrum,
  • przeprowadzanie inwentaryzacji majątku Centrum,
  • organizowanie przetargów zgodnie z zasadami postępowania zawartymi w ustawie budżetowej i ustawie o zamówieniach publicznych.
Dział administracyjno-usługowy

W dziale ekonomiczno-administracyjnym zatrudnieni są:

  • Mirosława Kozielska – główny księgowy;
  • Alina Marciniak – specjalista ds. płac;
  • Julita Chojnacka – referent ds. księgowych.

Do zadań działu ekonomiczno-administracyjnego należy:

  • gospodarowanie i nadzór nad majątkiem Ośrodka,
  • przeprowadzanie inwentaryzacji majątku Ośrodka,
  • kompleksowe rozliczanie środków finansowych Ośrodka,
  • organizowanie przetargów zgodnie z zasadami postępowania zawartymi w ustawie budżetowej i ustawie o zamówieniach publicznych.
Dział gromadzenia i opracowywania zbiorów (CDN PBP w Koninie)

W dziale zatrudnieni są:

Do zadań działu należy:

  • rozpoznawanie potrzeb czytelniczych nauczycieli,
  • rozpoznawanie rynku wydawniczego oraz dokonywanie zakupów wydawnictw,
  • opracowywanie bieżące i retrospektywne zbiorów,
  • prowadzenie dokumentacji zbiorów i ubytków,
  • selekcja i ubytkowanie; skontrum zbiorów,
  • prowadzenie katalogów i kartotek kartkowych oraz komputerowej bazy danych,
  • tworzenie słownika haseł przedmiotowych zgodnie z JHP BP,
  • prowadzenie działalności instruktażowej i doradczej dla bibliotek szkolnych w zakresie gromadzenia i opracowania zbiorów.
Dział udostępniania zbiorów (CDN PBP w Koninie)

W dziale zatrudnieni są:

  • Mira Olszak – kierownik;
  • Agata Nogal – nauczyciel bibliotekarz;
  • Dorota Waszkiewicz – nauczyciel bibliotekarz;
  • Agnieszka Pogorzelska – nauczyciel bibliotekarz;
  • Jadwiga Chmiel – starszy magazynier;
  • Elżbieta Smętkiewicz – magazynier;
  • Danuta Ligocka – magazynier;
  • Gertruda Rosiak – magazynier.

Do zadań działu należy:

  • udostępnianie zbiorów bibliotecznych przy pomocy programu bibliotecznego SOWA,
  • udzielanie informacji katalogowych, bibliograficznych i rzeczowych,
  • prowadzenie statystyki związanej z obsługą czytelników,
  • prowadzenie współpracy międzybibliotecznej w zakresie wypożyczeń,
  • dbałość o zbiory, ustawienie oraz zabezpieczenie w magazynach,
  • prowadzenie działalności instruktażowej i doradczej bibliotekom szkolnym w zakresie udostępniania zbiorów.
Dział informacyjno-bibliograficzny i czytelni (CDN PBP w Koninie)

W dziale zatrudnieni są:

  • Aleksandra Czajkowska – kierownik;
  • Agnieszka Lewandowska – nauczyciel bibliotekarz;
  • Iwona Wojtalik – nauczyciel bibliotekarz.

Do zadań działu należy:

  • udostępnianie księgozbioru podręcznego, czasopism i multimediów w Czytelni oraz Internetowym Centrum Informacji Multimedialnej,
  • prenumerata i akcesja wydawnictw ciągłych,
  • prowadzenie katalogów zasobów czytelni oraz kartoteki zagadnieniowej w formie kartkowej i elektronicznej,
  • udzielanie informacji bibliotecznych, bibliograficznych i rzeczowych,
  • sporządzanie zestawień bibliograficznych,
  • prowadzenie działalności instruktażowej i doradczej dla bibliotek szkolnych w zakresie działalności informacyjno-bibliograficznej oraz doskonalenia nauczycieli bibliotekarzy.
Pracownicy administracji i obsługi(CDN PBP w Koninie)

Zatrudnieni są:

  • Grażyna Brzozowska – główny księgowy;
  • Grzegorz Ławniczak – operator urządzeń i konserwator urządzeń;
  • Sebastian Januszkiewicz – operator sprzętu audiowizualnego;
  • Danuta Ligocka – pracownik obsługi;
  • Gertruda Rosiak – pracownik obsługi.
Filia w Kole (CDN PBP w Koninie)

W filii zatrudnieni są:

  • Agnieszka Malińska – kierownik;
  • Iwona Kujawa – nauczyciel bibliotekarz;
  • Krystyna Kowalczyk – nauczyciel bibliotekarz;
  • Katarzyna Krzyżanowicz – pracownik obsługi.
Filia w Słupcy (CDN PBP w Koninie)

W filii zatrudnieni są:

  • Hanka Kasperska-Stróżyk – kierownik;
  • Anna Chudzińska – nauczyciel bibliotekarz;
  • Henryka Świątnicka – pracownik obsługi.
Filia w Turku (CDN PBP w Koninie)

W filii zatrudnieni są:

  • Ewa Kiwak – kierownik;
  • Agnieszka Graczyk – nauczyciel bibliotekarz;
  • Katarzyna Łazuga – nauczyciel bibliotekarz;
  • Karolina Poturała – nauczyciel bibliotekarz;
  • Zofia Izydorczyk – pracownik obsługi.


Opublikował: Mariusz Kordylewski
Publikacja dnia: 11.07.2015
Podpisał: Mariusz Kordylewski
Dokument z dnia: 07.07.2015
Dokument oglądany razy: 597